2009. július 22., szerda

Az óceán

Szombaton (07/18) az egy hetes adoptálódás után, gondoltam nem rohadok többet a kéróban, így leléptem a városba eképpen ünnepelve meg az egy hetes itt tartozkodásomat. Hatalmas ünnep és ereszd-el-a-hajam torbézolás helyett, gondoltam megnézem magamnak a tengert. Némileg kivitelezhetőbbnek tűnt...
Begurultam hát a város központba, leparkoltam a vasat, majd gyalog mentem tovább. Környezeti paraméterek a szokásosak: borult idő, no meg persze hideg, mint állat (nekem az, oké?), de az eső épp nem esett. Még nem.... Ugyanis mire épp élvezni kezdtem volna a száraz időszakot valamint hogy végre fényképezgethetek, nedves formában érkezett az égből az áldás... Csak a szokásos.

Ez még útközben, az egyik hídon áthaladva.... hülye madarak... (kormoránok asszem):


A móló #1 felé közeledve került az objektívem elé ezek - a pasztell színektől eltekintve -"tipikusnak" is mondható házak. Még idefele Dublinon keresztül utazva se láttam 4 emeletnél többet (függőlegesen egymás fölé rendezve).

Idilli családi kép: apa, kölkök, anya sehol.... Érdekes volt, hogy a muksót egyáltalán nem zavarta, hogy az a madár centiméterekre van a genetikai állományát a következő generációkra megörző testektől.... sz'al a kölkeitől.. áhh, mindegy. A hattyú (kacsa) az tuti.


A másik család, immáron a hölgy jelen, a filiaris generáció nem. Mondjuk az írek télleg ilyen halál nyugodtak, nem nagon zavartatják magukat. Ez alól két kivétel van: amikor részegek (lásd az angol részeg-ordibáló sztereotípiát), valamint ha vezetnek. Nem tudnak vezetni, mondtam már?


Hát igen, itt is van kikötő, még akkor is ha nincs itt olyan bárka, ami 13.280 konténert képes szállítani...

Tengeri ármlat... (tengeri? óceáni...):


Az itteni partszakasz akár fürdőző paradicsom is lehetne, ha nem lenne ez a nyomorék időjárás (és a rengeteg alga a vízben.... unpublished data).


Még egy madár, bár gondolom felismerhető, de jobb biztosra menni.


A moló #1:

A móló #2 felé egy bicikli út is vezet, mellyet a gyalogosokkal osztanak meg. Ez utóbbiak számára felfestett piktogrammot egészítette ki egy önjelölt Street Art művész.


A tenger/óceán/sós víz és a borult idő.


Ezt csaki Mss. Főnökasszony Monyó kedvéért. (Nos, ha ő itt lenne, akkor asszem igen gyakran kiabálna fényképért, mert még a város is tele van velük.)


Ez itten a móló #2-ról készült képek montázsaalway csodás, de annál kisebb városáról. Itt már az eső is elkezdett esni, így ez a kirándulás utolsó képe. Utána tipliztem vissza a városnak becézett faluba, hogy visszameneküljek a szállás helyemre. Persze nem úsztam meg szárazon....

A kép elég fos így, de bárkinek szívesen elkülöm elektronikusan. Úgy se lesz sokkal jobb, de fő a levelezgetés! (Mondjuk sokat eltököltem vele: a PhotoCS3opp nem volt hajlandó elmenteni a jpg formátumot modván, nincs elég RAM.... Oké, oké, tudom: rendes iSzámítógépeken ilyen nem történhet meg....)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése